شیوه مرجوعی کالاها



مرجوع کردن کالا در صورت مغایرت در والپست مقدم

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های والپست مقدم بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه‌شده در وب‌سایت ، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  تا 7 روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

مراحل مرجوعی کالا

یکی از منحصربه‌فردترین خدمات فروشگاه والپست و میلگرد بستر مقدم ، مرجوعی بدون قید و شرط کالای فروخته‌شده پس از خرید است. ما در میلگرد بستر مقدم با هدف رفاه و راحتی شما عزیزان امکان مرجوعی را برای بسیاری از محصولات فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با خیال راحت خرید کنید. البته بازگرداندن کالا شرایطی دارد. اول از همه این که اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به پشتیبانی اطلاع داده شود. 

برای مرجوع کردن کالا مراحل زیر را طی کنید:

1. اطلاع‌رسانی درخواست مرجوعی به کارشناسان ما

قبل از هر کاری نیاز است درخواست خود را به اطلاع کارشناسان ما برسانید. با شماره تماس 09140484046 ارتباط یا از طریق تلگرام با همین شماره در ارتباط باشید.

2. ارائه دلیل برای مرجوع کردن کالا

در این مرحله باید دلیل خود را بنویسید که چرا قصد مرجوع کردن دارید. به شما توصیه می‌کنیم علاوه بر نوشتن دلیل از محصول مشکل‌دار عکس و فیلم بگیرید که تیم پشتیبانی ما راحت‌تر متوجه مشکل موجود شود. درخواست شما و بررسی شده و پس از چند ساعت خبر نهایی بررسی درخواست شما از طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود.

3. آماده‌سازی کالا جهت ارسال

در صورتی که درخواست شما تأیید شد و شما شرایط مرجوع کالا را داشتید، تمامی اقلام همراه محصول را در بسته‌بندی و شرایط اولیه قرار داده و آماده نمایید.

4. ارسال کالا

در این مرحله کالا را به باربری داده و برای ما ارسال کنید

5. پرداخت هزینه بازگشت

هنگام ثبت درخواست مرجوعی هزینه‌ی بازگشت را می‌توانید از طریق شماره تماس 09140484046 پیگیری نمایید و بعد از بازگشت و پذیرش کالا این مورد از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده والپست مقدم است. 

6. بازگشت وجه

پس از بررسی کالا دریافت شده پول به حساب شما که در والپست مقدم ثبت شده است، از طریق کارت به کارت واریز می‌شود.